Abstract
В предыдущей публикации мы рассматривали текущее состояние сектора интеллектуальных услуг и очертили контуры его будущего развития. Новые обследования, проведенные Институтом статистических исследований и экономики знаний (ИсИЭЗ) ГУ-ВШЭ в 2007 г., позволили сформировать более развернутую картину этих перспектив.
References
Bilderbeek R., den Hertog P. Technology-based Knowledge-intensive Business Services in the Netherlands: Their Significance as a Driving Force behind Knowledge-driven Innovation/Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung, 1998, v. 67, № 2, p. 126-138.
Drejer I. Business Services: A Driver of Innovation and Technological Development. Paper presented at the ECIS Conference on the Future of Innovation Studies, 20-23 September 2001.
Gilboa I., Schmeidler D. A Theory of Case-Based Decisions. Cambridge: Cambridge University Press, 2001.
Hume D. Enquiry into the Human Understanding. Oxford: Clarendon Press, 1748.
Katsoulacos Y., Tsounis N. Knowledge-Intensive Business Services and Productivity Growth: The Greek Evidence/M. Boden, I. Miles (eds.). Services and Knowledge-Based Economy. L., N.Y.: Continuum, 2000, p. 192-208.
Machlup F. The Production and Distribution of Knowledge in the United States. Princeton: Princeton UP, 1962.
Miles I. et al. Knowledge-Intensive Business Services: Their Roles as Users, Carriers and Sources of Innovation. Manchester: PREST, 1994.
Schank R.C. Explanation Patterns: Understanding Mechanically and Creatively. Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 1986.
Scott D.W. Multivariate Density Estimation: Theory, Practice and Visualisation. N.Y.: John Wiley & Sons, 1992.
Дорошенко М.Е. Интеллектуальные услуги сегодня и завтра/Форсайт, 2007, № 2, с. 37-45.
Тоффлер О. Третья волна. М.: АСТ, 1999.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.